Regionalni voditelj prodaje
ODGOVORNOST I SAMOSTALNOST
Mi u Lidlu vjerujemo da ono što je dobro - može biti još bolje. Zato uobičajene stvari radimo neuobičajeno dobro! Poštujemo raznolikost, a naše vrijednosti su dinamičnost, učinkovitost, srčanost, sigurnost i povjerenje. Upravo zbog toga nalazimo se na vrhu ljestvice poželjnih poslodavaca. Prijavi se i čini razliku s nama.
Regionalni voditelj prodaje odgovoran je za više prodavnica u regiji i do 100 zaposlenika. Kao regionalni voditelj prodaje imaš zadatak da pratiš rad zaposlenika, koordinišeš njihov razvoj i osiguravaš poštovanje standarda poslovanja. Naši regionalni voditelji prodaje su samostalni, donose odluke i motivišu svoje timove.
Tvoj profil:
- VSS, poželjno ekonomskog ili društvenog usmjerenja
- minimalno 1 godina radnog iskustva (prednost: iskustvo u vođenju zaposlenika i izravnom kontaktu s kupcima)
- sklonost samostalnom i dinamičnom terenskom poslu u maloprodaji
- izražene komunikacijske vještine i spremnost na učenje
- vozačka dozvola B kategorije, aktivan vozač
- dobro poznavanje MS Office paketa
- znanje njemačkog ili engleskog jezika
Tvoji zadaci:
- odgovornost za poslovanje od 4 do 6 prodavnica
- vođenje tima do 100 zaposlenika
- zapošljavanje, razvoj i motivacija zaposlenika
- osiguravanje i kontrola provedbe Lidl standarda u prodavnici (kvaliteta, razina usluge, raspoloživost i higijena)
- analiza i optimizacija procesa u našim prodavnicama
Lidl nudi više!
Cijenimo tvoj rad, zbog toga nam je važno da ti ponudimo više.
IT oprema na radnom mjestu je prilagođena poslu svakog zaposlenika. Ovisno o poziciji, dobit ćete i poslovni mobilni telefon ili iPad, uključujući redovnu zamjenu za trenutne modele.
Ergonomska oprema na radnom mjestu u uredima promiče produktivnost, sigurnost i zdravlje. Pružajući zaposlenicima ergonomska rješenja, pridonosimo kvaliteti rada i jačanju sigurnosne kulture na radnom mjestu.
Omogućili smo učenje njemačkog jezika za zaposlene koji prema opisu posla mogu zatrebati korištenje njemačkog jezika. Pružamo podršku razvoju kompetencija naših zaposlenika.
Novi posao donosi uzbuđenje i nove izazove. Svoj početak ćeš sa nama za kratko vrijeme savladati jer ćeš proći kroz individualnu obuku. Važno nam je da se brzo i lako snađeš u svom zadatku i timu. Ne samo da ćeš upoznati područje rada, već ćeš upoznati i Lidl kao cijeli sistem. Tokom tvoje uvodne faze, bit ćeš u pratnji ličnog mentora/buddy-ja, koji će biti uz tebe sa savjetima i djelovanjem ako imaš bilo kakvih pitanja. Buddy će ti pomoći da se lakše snađeš i integriraš u tim.
Svi naši zaposlenici imaju pravo na godišnji sistematski pregled te mogućnost da besplatno treniraju u više od 100 sportskih objekata širom Bosne i Hercegovine. Svjesni smo da je zdravlje posebno važno.
Svi zaposlenici, čiji opis posla to dopušta, mogu raditi na daljinu. Naravno, po potrebi trebaju dolaziti u ured (recimo, zbog sastanaka). Pomenuti zaposlenici, također, mogu kombinirati rad na daljinu i rad u uredu ili raditi isključivo u uredu. Važno je da se posao obavi kvalitetno i na vrijeme, a mi vjerujemo u naše zaposlenike.
Svim zaposlenicimakoji čekaju dolazak bebe pripremili smo paket proizvoda za njegu i higijenu novorođenih beba kako bi im pripreme za ovaj veliki životni trenutak bile što bezbrižnije. Za roditelje čija djeca kreću u prvi razred osnovne škole, osigurali smo plaćen slobodni dan. Na ovaj način želimo podržati naše zaposlenike da ne propuste važne porodične trenutke.
Određene pozicije i radna mjesta u našoj kompaniji sa sobom nose i benefit službenog automobila koji zaposlenima stoji na raspolaganju i u privatne svrhe 24/7.
Svi zaposleni, koji na posao dolaze privatnim ili službenim automobilom, imaju osigurano parking mjesto.