Voditelj prodavnice
Ličnim primjerom do rezultata
Mi u Lidlu vjerujemo da ono što je dobro - može biti još bolje. Zato uobičajene stvari radimo neuobičajeno dobro! Poštujemo raznolikost, a naše vrijednosti su dinamičnost, učinkovitost, srčanost, sigurnost i povjerenje. Upravo zbog toga nalazimo se na vrhu ljestvice poželjnih poslodavaca. Prijavi se i čini razliku s nama.
Kao Voditelj prodavnice odgovoran si za cjelokupno poslovanje prodavnice i za zadovoljstvo, kako naših kupaca, tako i svog tima. Ličnim primjerom i zalaganjem vodiš svoj tim do željenih rezultata. U dinamičnom radnom okruženju odgovoran si za motivaciju i razvoj zaposlenika, analizu pokazatelja uspjeha poslovanja prodavnice te optimizaciju radnih procesa.
Tvoji zadaci:
- Osiguranje ekonomičnosti poslovanja kroz analizu pokazatelja. Na osnovu njih postavljaš strategiju rada prodavnice i smislenu organizaciju posla.
- Performanse tvog tima govore o tvom uspjehu. Vođenjem i razvojem zaposlenika u timu omogućavaš ekonomski rast prodavnice. Iz tog razloga zadužen si za stručno i disciplinsko vođenje zaposlenika, njihovu motivaciju i razvoj.
- Pravilnim planiranjem i rasporedom radnog vremena zaposlenika omogućavaš kontinuirano poslovanje prodavnice za vrijeme godišnjih odmora, povećanog prometa i praznika.
- Poručivanje asortimana i odluka o raspoloživosti robe je direktno u tvojoj nadležnosti. Uz pomoć analize prodaje donosiš odluku o potrebnim količinama robe, čime utičeš na optimalnu raspoloživu količinu robe i smanjuješ troškove prodavnice. Također radiš procjenu potrebnih količina novih proizvoda.
- U tvojoj nadležnosti je i optimizacija radnih procesa. Na osnovu pokazatelja uspjeha prepoznaješ područja za unapređenje procesa te ih provodiš na zadovoljstvo kupaca i ukupnog poslovanja.
- Glavna si kontakt osoba za Regionalnog voditelja prodaje i nadležnog Direktora prodaje, te si u ulozi poveznika između prodavnice u odjela za podršku prodaji u centrali. U uskoj saradnji s njima, razvijaš dalje i unapređuješ poslovanje.
- Za uspješno obavljanje posla potrebno ti je i dobro poznavanje relevantne zakonske regulative.
Tvoj profil:
- SSS/VŠS/VSS, poželjno ekonomskog, trgovačkog ili srodnog usmjerenja
- Iskustvo u vođenju maloprodajnog objekta je prednost
- Aktivan vozač - vozačka dozvola B kategorije
- Visok nivo samoodgovornosti i spremnost na preuzimanje inicijative i odgovornosti
- Dobre organizacijske vještine i sposobnost brzog donošenja odluka u stresnim situacijama
- Analitičnost u radu i spremnost na rad u timu
- Visok stepen motivacije, fleksibilnosti i izražene komunikacijske vještine
Lidl nudi više!
Cijenimo tvoj rad, zbog toga nam je važno da ti ponudimo više.
IT oprema na radnom mjestu je prilagođena poslu svakog zaposlenika. Ovisno o poziciji, dobit ćete i poslovni mobilni telefon ili iPad, uključujući redovnu zamjenu za trenutne modele.
Ergonomska oprema na radnom mjestu u uredima promiče produktivnost, sigurnost i zdravlje. Pružajući zaposlenicima ergonomska rješenja, pridonosimo kvaliteti rada i jačanju sigurnosne kulture na radnom mjestu.
Omogućili smo učenje njemačkog jezika za zaposlene koji prema opisu posla mogu zatrebati korištenje njemačkog jezika. Pružamo podršku razvoju kompetencija naših zaposlenika.
Novi posao donosi uzbuđenje i nove izazove. Svoj početak ćeš sa nama za kratko vrijeme savladati jer ćeš proći kroz individualnu obuku. Važno nam je da se brzo i lako snađeš u svom zadatku i timu. Ne samo da ćeš upoznati područje rada, već ćeš upoznati i Lidl kao cijeli sistem. Tokom tvoje uvodne faze, bit ćeš u pratnji ličnog mentora/buddy-ja, koji će biti uz tebe sa savjetima i djelovanjem ako imaš bilo kakvih pitanja. Buddy će ti pomoći da se lakše snađeš i integriraš u tim.
Svi naši zaposlenici imaju pravo na godišnji sistematski pregled te mogućnost da besplatno treniraju u više od 100 sportskih objekata širom Bosne i Hercegovine. Svjesni smo da je zdravlje posebno važno.
Svi zaposlenici, čiji opis posla to dopušta, mogu raditi na daljinu. Naravno, po potrebi trebaju dolaziti u ured (recimo, zbog sastanaka). Pomenuti zaposlenici, također, mogu kombinirati rad na daljinu i rad u uredu ili raditi isključivo u uredu. Važno je da se posao obavi kvalitetno i na vrijeme, a mi vjerujemo u naše zaposlenike.
Svim zaposlenicimakoji čekaju dolazak bebe pripremili smo paket proizvoda za njegu i higijenu novorođenih beba kako bi im pripreme za ovaj veliki životni trenutak bile što bezbrižnije. Za roditelje čija djeca kreću u prvi razred osnovne škole, osigurali smo plaćen slobodni dan. Na ovaj način želimo podržati naše zaposlenike da ne propuste važne porodične trenutke.
Određene pozicije i radna mjesta u našoj kompaniji sa sobom nose i benefit službenog automobila koji zaposlenima stoji na raspolaganju i u privatne svrhe 24/7.
Svi zaposleni, koji na posao dolaze privatnim ili službenim automobilom, imaju osigurano parking mjesto.