Upravljanje lancem snabdijevanja

supply chain

Budi dio našeg tima

Lidl je snažna internacionalna kompanija. Uz načela pravednog i fer poslovanja, u dobrom i sigurnom radnom okruženju, naši zaposlenici ostvaruju izvanredne rezultate. Postani i ti dio našeg tima!

Voditelj lanca snabdijevanja

Tvoji zadaci
  • Vođenje timova (3 do 6 članova) u duhu korporativnih principa i vizije menadžmenta
  • Poštivanje i implementacija svih zakonskih odredbi te internih i međunarodnih pravila kompanije
  • Osiguravanje blagovremenog, potpunog raspolaganja svim artiklima na zalihama u skladu s potrebama
  • Optimizacija narudžbine i zaliha
  • Organizacija i praćenje promotivnih aktivnosti
  • Dizajn izgleda prodavnice
  • Održavanje matičnih podataka lanca snabdijevanja
  • Komunikacija sa dobavljačima i špediterima i drugim povezanim zainteresovanim stranama
  • Interfejs između raspolaganja i nabavke na različitim povezanim područjima rada
  • Analiza i poboljšanje KPI-ja
Tvoj profil
  • Diploma ekonomije, logistike ili drugih srodnih fakulteta
  • 3 godine relevantnog iskustva (iskustvo kao vođa tima u lancu snabdijevanja je prednost)
  • Jake analitičke sposobnosti
  • Visoka fokusiranost na ciljeve
  • Odlično poznavanje engleskog jezika
  • Poznavanje njemačkog je prednost
  • Solidno poznavanje MS Office paketa (Word, Excel itd.)
  • Vozačka dozvola – aktivan vozač
  • Spremnost za putovanje u inostranstvo u različite zemlje (12-18 mjeseci)
Šta nudimo?
  • Međunarodno, dinamično i prijateljsko radno okruženje
  • Program obuke u inostranstvu u trajanju od 12 do 18 mjeseci
  • Jedinstvena prilika da daš svoj lični doprinos otvorenju nove zemlje
  • Mogućnosti za razvoj karijere i profesinalni rast
  • Atraktivna plata i moderno radno okruženje
  • Obezbijeđen prevoz, raspodjela i/ili službeni automobil tokom perioda zadatka
Detalji prijave

Samo kandidati koji uđu u uži izbor bit će pozvani na intervju.

Specijalista za lanac snabdijevanja

Tvoji zadaci
  • Zajednički rad sa članovima tima u lancu opskrbe na svakodnevnim aktivnostima u tvojoj oblasti stručnosti
  • Osiguravanje blagovremenog, potpunog raspolaganja svim artiklima na zalihama na osnovu potreba
  • Optimizacija narudžbine i zaliha
  • Organizacija i praćenje promotivnih aktivnosti
  • Dizajn izgleda prodavnice
  • Održavanje matičnih podataka lanca opskrbe
  • Komunikacija sa dobavljačima i špediterima i drugim povezanim zainteresovanim stranama
  • Interfejs između raspolaganja i opskrbe na različitim povezanim područjima rada
  • Analiza i poboljšanje KPI-ja
  • Izrada analiza i poslovnih izvještaja
Tvoj profil
  • Univerzitetska diploma
  • Jake analitičke sposobnosti
  • Pristup visoko fokusiran na ciljeve
  • Odličan poznavanje engleskog jezika
  • Poznavanje njemačkog je prednost
  • Dobro poznavanje MS Office paketa (Word, Excel itd.)
  • Vozačka dozvola – aktivan vozač
  • Spremnost za putovanje u inostranstvo u različite zemlje (12-18 mjeseci)
Šta nudimo?
  • Međunarodno, dinamično i prijateljsko radno okruženje
  • Program obuke u inostranstvu u trajanju od 12 do 18 mjeseci
  • Jedinstvena prilika da daš svoj lični napredak otvorenju nove zemlje
  • Mogućnosti za razvoj karijere i profesionalni rast
  • Atraktivna plata i moderno radno okruženje
  • Obezbijeđen prevoz, raspodjela i/ili službeni automobil tokom perioda zadatka
Detalji prijave

Samo kandidati koji uđu u uži izbor bit će pozvani na intervju.

Prijavi se za posao kod nas

Postani dio snažnog i rastućeg poslovanja - dio jednog ujedinjenog tima talentiranih, vrijednih ljudi, čija nas energija i posvećenost čine onim što jesmo.

Pretraga otvorenih pozicija