Zamjenik voditelja prodavnice
Usavrši se u vođenju tima
Mi u Lidlu vjerujemo da ono što je dobro - može biti još bolje. Zato uobičajene stvari radimo neuobičajeno dobro! Poštujemo raznolikost, a naše vrijednosti su dinamičnost, učinkovitost, srčanost, sigurnost i povjerenje. Upravo zbog toga nalazimo se na vrhu ljestvice poželjnih poslodavaca. Prijavi se i čini razliku s nama.
Zamjenik je desna ruka našeg Voditelja prodavnice. Kao Zamjenik imaš priliku da se usavršavaš u oblasti vođenja, organizaciji i motivaciji tima, te dalje u stručnim oblastima rada u prodavnici. U tvoj opis poslova spadaju skoro svi zadaci koji se dešavaju u maloprodaji, od naručivanja robe, zaprimanja i kontrole isporučene robe, izlaganja robe na policama i planiranja rasporeda radnog vremena. Uz voditelja prodavnice si odgovoran za postignute rezultate, te za vođenje i razvoj tima prodavnice.
Tvoji zadaci:
- Organizacija posla tima te aktivan rada na svim zadacima unutar prodavnice
- Planiranje radnog vremena zaposlenika
- Naručivanje, zaprimanje i kontrola kvaliteta isporučene robe
- Vođenje tima, razvoj i motivacija zaposlenika
- Rad s kupcima, rad na kasi, slaganje i dopuna robe
- Održavanje higijene prodavnice i skladišnog prostora
Tvoj profil:
- SSS/VŠS/VSS, poželjno ekonomskog ili trgovačkog usmjerenja
- Poželjno je iskustvu u vođenju ljudi
- Spremnost na preuzimanje odgovornosti i dobre organizacijske vještine
- Sposobnost brzog donošenja odluka
- Analitičnost i sposobnost rada u timu
- Visok stepen motivacije i izražene komunikacijske vještine
Lidl nudi više!
Cijenimo tvoj rad, zbog toga nam je važno da ti ponudimo više.
IT oprema na radnom mjestu je prilagođena poslu svakog zaposlenika. Ovisno o poziciji, dobit ćete i poslovni mobilni telefon ili iPad, uključujući redovnu zamjenu za trenutne modele.
Ergonomska oprema na radnom mjestu u uredima promiče produktivnost, sigurnost i zdravlje. Pružajući zaposlenicima ergonomska rješenja, pridonosimo kvaliteti rada i jačanju sigurnosne kulture na radnom mjestu.
Omogućili smo učenje njemačkog jezika za zaposlene koji prema opisu posla mogu zatrebati korištenje njemačkog jezika. Pružamo podršku razvoju kompetencija naših zaposlenika.
Novi posao donosi uzbuđenje i nove izazove. Svoj početak ćeš sa nama za kratko vrijeme savladati jer ćeš proći kroz individualnu obuku. Važno nam je da se brzo i lako snađeš u svom zadatku i timu. Ne samo da ćeš upoznati područje rada, već ćeš upoznati i Lidl kao cijeli sistem. Tokom tvoje uvodne faze, bit ćeš u pratnji ličnog mentora/buddy-ja, koji će biti uz tebe sa savjetima i djelovanjem ako imaš bilo kakvih pitanja. Buddy će ti pomoći da se lakše snađeš i integriraš u tim.
Svi naši zaposlenici imaju pravo na godišnji sistematski pregled te mogućnost da besplatno treniraju u više od 100 sportskih objekata širom Bosne i Hercegovine. Svjesni smo da je zdravlje posebno važno.
Svi zaposlenici, čiji opis posla to dopušta, mogu raditi na daljinu. Naravno, po potrebi trebaju dolaziti u ured (recimo, zbog sastanaka). Pomenuti zaposlenici, također, mogu kombinirati rad na daljinu i rad u uredu ili raditi isključivo u uredu. Važno je da se posao obavi kvalitetno i na vrijeme, a mi vjerujemo u naše zaposlenike.
Svim zaposlenicimakoji čekaju dolazak bebe pripremili smo paket proizvoda za njegu i higijenu novorođenih beba kako bi im pripreme za ovaj veliki životni trenutak bile što bezbrižnije. Za roditelje čija djeca kreću u prvi razred osnovne škole, osigurali smo plaćen slobodni dan. Na ovaj način želimo podržati naše zaposlenike da ne propuste važne porodične trenutke.
Određene pozicije i radna mjesta u našoj kompaniji sa sobom nose i benefit službenog automobila koji zaposlenima stoji na raspolaganju i u privatne svrhe 24/7.
Svi zaposleni, koji na posao dolaze privatnim ili službenim automobilom, imaju osigurano parking mjesto.