Logistika
Planiramo i obezbjeđujemo pravovremene isporuke
Logistički centar Lidla BH predstavlja radno mjesto zaposlenika u Logistici. Logistički centar je ključna karika u pravovremenoj distribuciji proizvoda koji se nalaze na policama naših prodavnica. Tačnost, brzina, ažurnost, posvećenost i, prije svega, dobra komunikacija i timski rad neophodni su za uspješno funkcionisanje skladišta. Moderne tehnologije, poput „pick-by-voice“ upravljanja komisioniranjem, optimizovani procesi i savremeno okruženje čine rad jednostavnijim, a atmosfera zajedništva, podrške i saradnje čini dinamiku svakodnevnice ljepšom i produktivnijom.
Logistički centar u brojevima
Zanimljive činjenice o našem logističkom centru koji ima 120 utovarnih i istovarnih rampi je da sadrži 5 temperaturnih zona i komoru isključivo za skladištenje čokoladnih proizvoda (+18°C).
Često postavljena pitanja
-
1. Kako izgleda tim u logistici?
-
2. Da li se radi vikendom?
-
3. Koje kvalifikacije su mi potrebne?
-
4. Kako se tretira prekovremeni rad?
-
6. Da li mogu započeti svoju karijeru bez prethodnog iskustva?
-
7. Koliku platu mogu očekivati?
-
8. Da li novim zaposlenicima stoji na raspolaganju kontakt osoba?
-
9. Koje mogućnosti imam za daljnji razvoj i koja je moja perspektiva?
Lidl nudi više!
Cijenimo tvoj rad, zbog toga nam je važno da ti ponudimo više.
IT oprema na radnom mjestu je prilagođena poslu svakog zaposlenika. Ovisno o poziciji, dobit ćete i poslovni mobilni telefon ili iPad, uključujući redovnu zamjenu za trenutne modele.
Ergonomska oprema na radnom mjestu u uredima promiče produktivnost, sigurnost i zdravlje. Pružajući zaposlenicima ergonomska rješenja, pridonosimo kvaliteti rada i jačanju sigurnosne kulture na radnom mjestu.
Omogućili smo učenje njemačkog jezika za zaposlene koji prema opisu posla mogu zatrebati korištenje njemačkog jezika. Pružamo podršku razvoju kompetencija naših zaposlenika.
Novi posao donosi uzbuđenje i nove izazove. Svoj početak ćeš sa nama za kratko vrijeme savladati jer ćeš proći kroz individualnu obuku. Važno nam je da se brzo i lako snađeš u svom zadatku i timu. Ne samo da ćeš upoznati područje rada, već ćeš upoznati i Lidl kao cijeli sistem. Tokom tvoje uvodne faze, bit ćeš u pratnji ličnog mentora/buddy-ja, koji će biti uz tebe sa savjetima i djelovanjem ako imaš bilo kakvih pitanja. Buddy će ti pomoći da se lakše snađeš i integriraš u tim.
Svi naši zaposlenici imaju pravo na godišnji sistematski pregled te mogućnost da besplatno treniraju u više od 100 sportskih objekata širom Bosne i Hercegovine. Svjesni smo da je zdravlje posebno važno.
Svi zaposlenici, čiji opis posla to dopušta, mogu raditi na daljinu. Naravno, po potrebi trebaju dolaziti u ured (recimo, zbog sastanaka). Pomenuti zaposlenici, također, mogu kombinirati rad na daljinu i rad u uredu ili raditi isključivo u uredu. Važno je da se posao obavi kvalitetno i na vrijeme, a mi vjerujemo u naše zaposlenike.
Svim zaposlenicimakoji čekaju dolazak bebe pripremili smo paket proizvoda za njegu i higijenu novorođenih beba kako bi im pripreme za ovaj veliki životni trenutak bile što bezbrižnije. Za roditelje čija djeca kreću u prvi razred osnovne škole, osigurali smo plaćen slobodni dan. Na ovaj način želimo podržati naše zaposlenike da ne propuste važne porodične trenutke.
Određene pozicije i radna mjesta u našoj kompaniji sa sobom nose i benefit službenog automobila koji zaposlenima stoji na raspolaganju i u privatne svrhe 24/7.
Svi zaposleni, koji na posao dolaze privatnim ili službenim automobilom, imaju osigurano parking mjesto.